субота, 9. јул 2016.

Manikir sa trakicama za nokte

-Trakice za nokte planiram da uzmem vec neko vrijeme, ali naravno da nisam mogla da ih nadjem nigdje, pa sam ih narucila. U paku je bilo 10 ovih krugova, tj boja, a sve to je kostalo 1 euro.
Prvo sam ih probala i testirala, a onda uradila ovaj, krajnje jednostavan manikir. Kombinacija boja je neutralna, a postupak izrade i vise nego jednostavan.

.
Lakovi koje sam koristila su:

-Avon nailwear pro+ u nijansi Naked truth.
Namazala sam 2 sloja, i sacekala da se osuse, nakon cega sam nalijepila trakice u crnoj boji, a na jedan nokat stavila i cirkone.













-Flormar, boja 301 Glass effect.
Ovaj lak sam koristila i za OVAJ manikir.
A sada mi je posluzio da fiksiram trakice i cirkone.

-Cirkoni koje sam stavila su iz ovog seta. A koristila sam ih i za manikir u OVOM postu.













-Krajnji rezultat izgleda ovako:





Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena