уторак, 16. фебруар 2021.

Avon Advance Techniques proizvodi | Moji favoriti

    Avon Advance Techniques proizvodi su mamjenjeni njezi kose. Postoji više linija proizvoda koje su namijenjene različitim tipovima kose. Do sada sam isprobala veliki dio ove kolekcije, ali 2 proizvoda su mi se posebno izdvojila. Ukoliko niste probali Avon proizvode za kosu i ne znate odakle biste počeli, ovo bi bio moj predlog.

Napomena: U novim katalozima ambalaža ovih proizvoda je promijenjena.


Avon Advance Techniques hidrirajući serum za kosu sa arganovim i kokosovim uljem 


Dolazi u plastičnoj flašici od 100ml, što je velika količina za proizvod ovog tipa. Ima pumpicu koja dobro radi i izbacuje manju količinu proizvoda. Za moju kosa, koja je jako duga. potrebno je 5-6 pumpica proizvoda. 

Sam proizvod je žute boje i jako prijatnog mirisa koji kratko zadržava u kosi.


Nanosi se na mokru kosu, tako što se prvo istisne na dlanove, pa se nakon toga ravnomjerno rasporedi po krajevima kose. nikako po samom tjemenu. Ne ispira se.

Kosa ga brzo upija i pod rukom nemam osjećaj da je masna nakon nanošenja. 


Ono najbitnije jeste njegov efekat. Kosu čini mekom i glatkom, a suvlje krajeve zaglađenijim. Daje kosi zdrav sjaj i dlaku čini punijom. Nije mi izazvao pojačano mašćenje kose, ukoliko ne pretjeram sa količinom. 


Postoji i druga verzija ovog seruma sa arganovim i uljem kamelije, koja mi se takođe dopada, ali ova mi se bolje pokazala. Njegova cijena je zavisno od kataloga, od 3 do 5e, tako da je moj predlog da ga "hvatate" na akciji.


Avon Advance Techniques Absolute Perfection BB maska za kosu


Maska dolazi u plastičnoj posudici koja sadrži 150ml proizvoda. Sama maska je bijele boje, nešto gušće klizave teksture. Ima jako prijatan miris.


Nanosi se na mokru kosu, poput većine maski. Lako se raspoređuje po kosi. Ostavlja se da djeluje svega 3 min, nakon čega je potrebno isprati

Efekat koji maska pruža je mekoća, sjaj, razmršena kosa i divan miris koji ostaje u kosi. Najbolji opis njenog dejstva jeste da smiruje kosu, što se vidi nakon stilizovanja koje je mnogo olakšano nakon upotrebe ove maske. Daje punoću kosi koja lijepo pada i izgleda zdravo. 


Ovakva ambalaža nije moj favorit, jer su mi praktičniji proizvodi na pumpicu ili na istiskivanje, od ovih koje "zahvatam" rukom, ali to je najveća mana ovog proizvoda.


Cijena maske, kao i kod seruma zavisi od kataloga, ali ja je kupujem kad je na sniženju, za 2-3e.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena