петак, 19. фебруар 2021.

Makeup Revolution Matte Base puder u kamenu | Moje mišljenje

 MakeUp Revolution Matte Base puder u kamenu nastao je kao savršen par tečnom puderu iz iste Matte Base linije. Proizvođač obećava svilenkasto-mekan puder koji se lako stapa sa kožom dajući prirodan izgled, drži sjaj pod kontrolom i ima dobru pokrivnu moć.


Proizvod je veganski i nije testiran na životinjama.


Može se naći u čak 18 nijansi. Moj je P4, što odgovara svijetlijem tenu sa neutralnim podtonom.

Dolazi u plastičnoj ambalaži koja sadrži 20g proizvoda. Njegova cijena je oko 3-4e. Uzimajući u obzir da se u pakovanju nalazi veća količina proizvoda u odnosu na standardnu, ovaj puder spada u jako pristupačne, kao i većina Revolution proizvoda.



Moji utisci:

Sam puder nema miris, a pod prstima je jako mekan i svilenkast, kako proizvođač i navodi. Dosta dobro je pigmentovan, pa prilikom nanošenja daje umjerenu pokrivnu moć i "pomaže" tečnom puderu preko kog se nanosi.


Na licu se ne osjeća, fino se stapa sa ostatkom makeup-a i ne stvara osjećaj težine. Ali pri nanošenju se mora obratiti pažnja, jer se lako pretjera sa količinom, a to za posledicu ima pojavu svega ovog što sam upravo navela da se sa manjom količinom proizvoda ne dešava. Takođe, ukoliko se pretjera sa količinom zna izgledati "brašnjavo".
Za svakodnevan makeup ja ga nanosim velikom pufnastom četkicom, dok za specijalne prilike to radim blenderom. U oba slučaja se ponaša jako lijepo, ali kada se nanosi blenderom daje veću pokrivnu moć.
Kada se nanosi četkicom, malo se trusi.

Ono što je meni sa masnom kožom lica najbitnije, lice izgleda mat i 5-6h nakon nanošenja, pa je u tu funkciju obavio bolje od Rimmel Stay Matte pudera.
Na koži izgleda jako lijepo. Iako proizvođač kaže da daje prirodan efekat, sa tim se ne bih složila jer koža sa njim izgleda zaglađenije i ujednačenije, naročito kada se nanosi pomoću blendera. Ja bih rekla da je ovo njegova dobra osobina, jer se ovaj efekat meni dopada. 

Jedna od mana mu je da usled svakodnevnog korišćenja u manjoj mjeri isušuje kožu, pa iz tog razloga izbjegavam da ga koristim u predjelu oko očiju.


Ovaj puder je za mene prijatno iznenađenje, kako svojim efektom, tako i samom cijenom.
Definitnivno bih ga preporučila osobama sa masnom kožom koje imaju problem sa prosijavanjem, ali nikako onima sa suvom kožom lica. Takođe, mislim da ovaj puder nije najbolji izbor za "popravljanje" u toku dana, tj nije nadogradiv.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena