четвртак, 16. јул 2020.

Catrice Prime and Fine Goodbye Pores prajmer za lice | Moje misljenje

   Catrice Goodbye Pores prajmer je dio Prime and Fine linije. Kod nas se mogu naci: No more red, Keep me matt i ovaj koji sam ja odabrala za sebe-Goodbye pores. Namjenjen je masnoj koži sa proširenim porama i tvrdi da će zagladiti kožu i popuniti pore. Priprema kožu za nanošenje pudera i povećava njegovu dugotrajnost.
Dolazi u pakovanju od 30ml i njegova cijena je oko 4-5e.

Ambalaža Goodbye Pores prajmera mi se dopada jer omogućava "uzimanje" manje količine proizvoda koja je i potrebna.
Prajmer je pod prstima silikonski i baršunast, a na licu ostavlja lijepu svilenkastu, mat završnicu. 


Lako se nanosi na suvu kožu, a najbolji efekat pokazuje kada se utrlja prstima. Sam proizvod je poprilično gust, a nakon nanošenja koža je glatka, a pore su umjereno popunjene. Brzo se upija, a puder se preko njega ujednačeno nanosi. Ne ostavlja boju, niti utiče na nijansu pudera, već kožu drži matiranom i zaista produžava dugotrajnost kompletnog make up-a.

Ono što bih navela kao negativnu osobinu Goodbye pores prajmera jeste njegov miris koji se meni ne dopada, ali on se ne zadržava na koži. Takođe, mililitraža samog proizvoda je po mom mišljenju velika, uzimajući u obzir da ovo  nije proizvod čija upotreba je svakodnevno preporučena. Rok trajanja od otvaranja proizvoda je 6 mjeseci.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena