понедељак, 17. фебруар 2020.

L'oreal Infaillible 24H Fresh Wear puder | Moje misljenje

   L'oreal Infaillible 24H Fresh Wear tečni puder sa novom Oxygen tehnologijom dolazi u staklenoj bočici od 30ml sa pumpicom.
Obećava dugotrajnu pokrivenost koja omugućava koži da diše. 
Vodootporan je, ne preslikava se i pruža svijež izgled tokom cijelog dana.
Redovna cijena ovog pudera je oko 15e, dok se na akcijama često može naći po cijeni od 10e. 


Puder dolazi u 8 nijansi,od kojih sam ja za sebe odabrala je 220 Sable Sand. 
Moji utisci:

Tekstura Infaillible 24h fresh wear tečnog pudera je dosta tečna. Lako se nanosi, a najbolje mi se pokazao kada ga nanesem blenderom, iako mu on smanji inače srednju pokrivnu moć koja se može nadograditi do potpune.
Završnica ovog pudera nije mat, pa je ovo prvi takav puder koji odgovara mojoj masnoj koži i na njoj može trajati i do 5-6 sati.
Nakon nanošenja ima prirodan finish. Potrebno mu je par minuta da se osuši, a ja ga uvijek setujem puderom u kamenu. Na koži izgleda jako lijepo kako na slikama, tako i uživo.
Osjećaj na licu je minimalan, gotovo zanemariv, i puder ne stvara osjećaj maske.
Jako lijepo se ponaša kada ga miješam sa drugim puderima, pa je kombinacija L'oreal Infaillible Fresh Wear i Catrice HD Liquid Coverage pudera moja omiljena kombinacija kako za svaki dan, tako i za specijalne prilike.

Jedna od rijetkih mana ovog pudera jeste to što oksidira na licu za pola do cijele nijanse.
Takođe, pumpica nije baš najpraktičnija, tj prilikom nanošenja treba obratiti pažnju kako se cijela bočica ne bi umazala.


2 comments:

Julianne је рекао...

Very interesting article! Thank you for sharing!

https://juliannelifeblog.blogspot.com

BeautyQueen је рекао...

Ja ga zaista obožavam!Odličan post,vrlo mi se svidja tvoj blog,dobila si novog folovera,samo nastavi to što radiš!!!

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena