субота, 2. новембар 2019.

Avon True Power Stay 24 Hours Puder | Moje misljenje

   Power Stay 24 hours tecni puder iz Avon true linije za sebe tvrdi da je postojan, otporan i da ne ostavlja tragove na odjeci. Dolazi u staklenoj bocici od 30 ml. Njegova cijena je oko 7eura, zavisno od kataloga. Puder ima mat zavrsnicu i obecava veliku pokrivnu moc uz prijatan osjecaj na kozi. Ne sadrzi ulja, sto ga cini dobrim izborom za masnu kozu.
 
Nijansa koju sam ja odabrala je Medium Beige, a puder se moze naci u 15 nijansi, pa je preko kataloga jako tesko odabrati pravu. (Moja je nijansu tamnija nego sto sam mislila da ce biti).
Moji utisci:

Tekstura PowerStay pudera je umjereno tecna sto mu omogucava lako nanosenje i prekrivanje vece povrsine manjom kolicinom pudera. Pokrivna moc mu je potpuna ka srednjoj, zavisno od nanijete kolicine. Vrijeme potrebno za susenje je par minuta, nakon cega ima mat zavrsnicu. Na kozi se umjereno osjeca, ali ne stvara osjecaj maske. Nakon setovanja moja izrazito masna koza ostaje mat i do 6-7 sati. Takodje, istakla bih da je setovanje neophodno, kako se ne bi preslikavao na garderobu.
Posebno mi se dopada pumpica koja ne izbaca preveliku kolicinu proizvoda, vec se puder moze lako dozirati.


3 comments:

Beauty Unearthly је рекао...

Lovely post dear! Have a great weekend! xx

Mile^^ је рекао...

Taman sam bila u potrazi za nekim dobrim puderom.. jer me je moj Essence Fresh&Fit razocarao malo ovog puta.. Divna recenzija! <3

Kisses,

https://arcanume.blogspot.com/

Aneris је рекао...

Testowałam i osobiscie jestem zadowolona ;)

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena