субота, 14. октобар 2017.

Jednostavan manikir sa trakicama za nokte

Ćao svima i dobro došli u moj novi post.

- Za danas imam jedan kratak post sa jednostavnim manikirom sa trakicama i šljokicama za nokte, koji je nastao za 10 min.
- Postupak izrade:
Prvo sam na svaki nokat namazala 2 sloja roze-nude laka na svaki nokat  i sačekala da se osuše. Zatim sam na gornje polovine dva nokta namazala sloj providnog laka i prije nego se osušio po njemu posula prah za nokte. Na granici između laka i praha zalijepila sam trakicu za nokte, dok sam na ostale nokte savila samo po 2 trakice. Svaki nokat sam premazala top coat lakom. I to je sve.

- Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su:
   - Avon True, BB 7in1, nijansa Perfect Pink.
   - Flormar, boja 301 Glass effect.
Pored toga sam koristila:
  - Narandžasti prah za nokte.
  - Srebrnu trakicu za nokte.









7 comments:

Ivana Mihalić је рекао...

Preeedivno! Odličan post, draga Jelena. Hvala ti što si ga podijelila s nama. :)

Slučajno sam pronašla tvoj blog i jako mi se sviđa pa sam te odlučila zapratiti. Nadam se da ćeš posjetiti moj blog i uzvratiti follow ako ti se svidi, tako da ostanemo u kontaktu. Nadam se da ćemo se čitati i želim ti lijep ostatak vikenda! :) ♡

Moj blog: Carstvo zapisanih misli

Jelena је рекао...

Thank you ❤

Jelena је рекао...

Hvala ti ❤
Naravno 😊

Unknown је рекао...

Divni su ti nokti, jako mi se svidja ovo sto si uradila :) zapratila sam tvoj blog pa ako zelis pogledaj moj i uzvrati

oazalepote.blogspot.rs

<3

Jelena је рекао...

Hvala ti 😊
Naravno ❤

s16bp је рекао...

Jako jednostavno i simpaticno!Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces i ti moj😳😳
https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

Jelena је рекао...

Hvala ti 😘
Naravno ☺

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena