уторак, 26. септембар 2017.

Nude manikir sa nitnama

Zdravo svima.

- Dobro došli u moj novi post, prvi posle duže vremena, tačnije od aprila. Tokom ovih par mjeseci kako nisam objavljivala postove nisam ni lakirala nokte kako bi im dala malo vremena da se "odmore" od raznih preparata i lakova koje sam kontinuirano koristila. Sada su ponovo počeli da rastu i nadam se da će u bliskoj budućnosti povratiti dužinu koju su imali u svom najboljem periodu. 
Malo duži tekst nego obično, ali morala sam se opravdati. Sada da pređemo na manikir. 

- Za izradu ovog nude manikira sa zlatnim nitnama sam koristila:
   -Nude lak: Avon true, boja Naked truth.
  - Providan lak: Flormar, boja 301 Glass effect.
Pored lakova koristila sam i zlatne nitne u dva različita oblika.

- Mislim da se postupak izrade ovog manikira može lako pretpostaviti iz samog njegovog izgleda, ali ipak da prođemo način na koji sam ja to uradila.
Prvo sam namazala dva sloja nude laka i sačekala da se osuše, ali ne u potpunosti. Zatim sam u korijen svakog nokta stavila po jednu zlatnu nitnu. Na tri prsta sam stavila nitne u obliku malog pravougaonika, dok sam na ostala 2, tj na palcu i domalom prstu stavila po nitnu koja ima oblik romba. Sačekala sam da se lak osuši, pa sam nakon toga bezbojnim lakom premazala svaki nokat tako da mi je on poslužio kao top coat. I to je sve što se tiče ovog manikira. I više nego jednostavno. 


14 comments:

glameglitter је рекао...

this nail art is very nice!
a kiss,
Serena

glameglitter.blogspot.it

Miguel Gouveia је рекао...

Thanks a lot :D

amazing work my friend :D

NEW OUTFIT POST | FORMAL CHIC + I need your help! :O
InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

Književni zaljubljenik је рекао...

Great nail art! Very interesting! ♥
I follow you, hope you'll follow back!
xx

https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/diy-trendy-embroidered-jeans.html

Jelena је рекао...

Thank you 😊

Jelena је рекао...

Thanks 😊

Jelena је рекао...

Thank you 😘

Simoneta blog је рекао...

Very nice! :-)
Great blog.
I following you now, follow me back please.
Have a nice day.
SimonetaBlog

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Marisa је рекао...

A very beautiful and unique nail art.
I like a lot!
Xo

http://www.terradaflor.com/

Jelena је рекао...

Thank you ☺

Jelena је рекао...

Thank you 😊

Jelena је рекао...

Thank you 😊

Jelena је рекао...

Thanks 😊

s16bp је рекао...

Jako zanimnjiv i lep manikir!Zapratila sam te nadam se da ces uzvratiti😄
http://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/2017/12/revolution-makeup-palette-review.html?m=1

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena